Kaya

Kaya - Tisch resevieren

Pl. San Martín, 5, 26200 Haro, La Rioja, Spain Reservierung
3.3 /5
796 Bewertungen

"La oreja muy buena. La atención por parte de la camarera de 10."

Details

Telefon: +34651679955

Adresse: Pl. San Martín, 5, 26200 Haro, La Rioja, Spain

Reservierung, buchen

Stadt: Haro

Webseite: http://www.barkaya.es/

Öffnungszeiten

Montag: 00:00-12:00

Mittwoch: 12:30-16:00

Donnerstag: 12:30-16:00

Freitag: 00:00-16:00

Samstag: 12:30-17:00

Sonntag: 12:00-16:00

Statistiken

Gerichte: 1

Kategorien: 5

Bewertungen: 796


Adresse

Karte anzeigen

Bewertungen

User

5/5

after several bars to taste wine and have a bite, kaya was one of my favorites. fabulous mushrooms with garlic, fresh, fruity and full-grained wine, helpful advice and to complete it, ask for a shot of the local crimped liquor. there were many natives who were very proud of their city. if they don't want to stand, there are plenty of seating in the charming west pocket plaza.

User

5/5

one-dip for tapas and a glass of wine or two today afternoon and was pleasantly surprised. the tapas were fresh and tasty and the waiter who seemed the place on his own was fantastic. full of recommended, recommended excellent wine...and was generally very friendly and pleasant. a beautiful place to stop for a bite and explore haro.

Discover21359847016

5/5

Una gran sorpresa en el centro de la herradura. Vino bien servido, musica excelente, ventilación, y los caracoles mejores que los de mi abuela, perfectos!, Gracias Ramón! Has creado un gran ambiente con una cocina al detalle, de 10. Volveremos!! Ira y Fon

Adela

5/5

La tapa especial de la casa que es calabacín relleno de carne picada está buenísima. Esperamos que Ramón nos la cuelgue pronto en su canal de Insta @cocinramon. Las lentejas también ricas y la atención muy amable. Volveremos. Reserviere jetzt einen Tisch

Miguel

3/5

Pedimos un torrezno de aspecto estupendo pero luego todo lo contrario, no tenía ní sabor. El servicio brillaba por su simpatía (ironía modo ON).

Marimar

5/5

Comida muy buena.Servicio excelente y ambiente perfecto.La verdad que para hacer una cena informal se disfruta. Reserviere jetzt einen Tisch


Gerichte

Pide
Pide